Vítejte ve vzdušném prostoru letecké školy FLY FOR FUN
Povětrnostní podmínky
Teplota
-2,5 °C
Rosný bod
-3,7 °C
Vlhkost
93 %
Rychlost větru
0,0 m/s
Směr větru
180
Webkamera - Sazená Webkamera - Sazená Více
Létejte za polovic Létejte za polovic

Létání je váš život a chcete, aby se pilotování letadla stalo i vaší prací? Nabízíme několik kurzů pro různé úrovně profesionálního létání.

Profesionální pilot ATPL

Profesionální pilot ATPL

Licence dopravního pilota ATPL (Airline Transport Pilot Licence) umožňuje svému držiteli ucházet se o práci dopravního pilota u aerolinek.  Výcvik se skládá z postupných výcviků od první licence soukromého pilota, přes licence pro létání v noci, létání podle přístrojů, pilota vícemotorových letadel a obchodního pilota.

Profesionální pilot ATPL
Teorie ATPL

Teorie ATPL

Teorie ATPL je nezbytná pro všechny zájemce o licenci obchodního, nebo dopravního pilota. Výuka probíhá formou přednášek, online kurzů a konzultací a zahrnuje 14 předmětů. Počítejte, že studium je na 6 až 9 měsíců.

Teorie ATPL
Obchodní pilot letounů - CPL(A)

Obchodní pilot letounů - CPL(A)

Chcete létat jako profesionální pilot CPL (Commercial Pilot Licence)? Tento kurz vás opravňuje létat na vícemístných letadlech v obchodní letecké dopravě.

Obchodní pilot letounů - CPL(A)
Kvalifikace pro lety v noci NIGHT(A)

Kvalifikace pro lety v noci NIGHT(A)

Láká Vás noční navigační let? Nenechte se omezovat východy a západy slunce! Absolvujte kurz pro noční lety podle navigačních přístrojů – naučte se létat ve tmě a přistávat na osvětlenou dráhu, přímo u nás, na Sazené!

Kvalifikace pro lety v noci NIGHT(A)
Kvalifikace pro vícemotorová letadla MEP

Kvalifikace pro vícemotorová letadla MEP

Absolvování kurzu vám umožní létat na letounech se dvěma a více motory. K výcviku používáme Tecnam P2006T, nejekonomičtější vícemotorový letoun, vybavený Glass Cockpit Garmin. MEP je povinnou součástí kurzu dopravního pilota ATPL.

Kvalifikace pro vícemotorová letadla MEP
Létání podle přístrojů SEP/IR a MEP/IR

Létání podle přístrojů SEP/IR a MEP/IR

Kvalifikace IR opravňuje pilota k létání podle přístrojů. Jako jedna z mála škol v České republice se zaměřujeme také na výcvik IR na základě kvalifikovanosti, díky které můžete levnější cestou dosáhnout plnohodnotné IR kvalifikace.

Létání podle přístrojů SEP/IR a MEP/IR
Time building

Time building

Pro dostatek hodin k získání potřebných licencí je potřeba létat a sbírat zkušenosti. V leteckém žargonu se tomu říká "timebuilding".

Time building
Kvalifikace pro vícečlenné posádky (MCC)

Kvalifikace pro vícečlenné posádky (MCC)

Cílem výcviku je získání znalostí, dovedností a zkušeností v odborné způsobilosti v součinosti vícečlenné posádky (MCC) k bezpečnému pilotování vícepilotních vícemotorových letounů. Je předpokladem pro řízení dopravních letadel.

Kvalifikace pro vícečlenné posádky (MCC)
Letecký instruktor FI(A)

Letecký instruktor FI(A)

Tento kurz je určen k výcviku žadatele poskytovat výcvik na letadlech až na úroveň PPL(A). Studenti jsou seznamováni s postupy a systémy používanými při této činnosti.

Letecký instruktor FI(A)
Letecký instruktor IRI

Letecký instruktor IRI

Cílem výcvikového kurzu IRI je vycvičit žadatele tak, aby mohl poskytovat výcvik držitelům pilotních průkazů pro vydání kvalifikace IR. Žadatel musí být po ukončení výcvikového kurzu schopen školit žadatele na úroveň předepsanou pro získání kvalifikace IR, včetně předletových příprav, poletových rozborů a teoretické výuky.

Letecký instruktor IRI
Performance Based Navigation (PBN)

Performance Based Navigation (PBN)

Výcvik je určen pro držitele kvalifikace IR, jejichž výcvik neobsahoval část PBN a musejí si tuto kvalifikaci doplnit.

Performance Based Navigation (PBN)
Přípravný kurz General Navigation

Přípravný kurz General Navigation

Potřebujete u zkoušek ATPL složit zkoušku z General Navigation? Na základě příznivých referencí z prvních kurzů jsme pro vás připravili další kurz praktického řešení otázek. 

Přípravný kurz General Navigation